Uwaga!!

Adres do wysyłki zwrotów oraz reklamacji:

1001mebli

Sarnia 16/2

52-129 Wrocław

Tel: 690034070

1.Reklamacje.

1.1. Klient przed odebraniem przesyłki kurierskiej powinien sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w trakcie transportu. W takim przypadku Klient nie powinien przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody, oraz niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym.

1.2.Meble zakupione na 1001mebli.pl objęte są 24-miesięczną gwarancją producenta.

1.3.Gwarancją nie są objęte uszkodzenia mebli powstałe w wyniku:

- niewłaściwego użytkowania i przechowywania mebli

- niewłaściwej konserwacji

- dokonywania samodzielnych napraw, przeróbek lub zmian konstrukcyjnych

Gwarancją nie są także objęte elementy eksploatacyjne, tj. szklane blaty stołów, poduszki (na siedziska i oparcia), materace (w przypadku łóżek ogrodowych i leżanek) itp.

 

1.4.Procedura reklamacji:

 

Zgłoszenie reklamacyjne należy przesłać w formie elektronicznej na adres mailowy sklep@1001mebli.pl, lub pocztą tradycyjną na adres IMO Dawid Gąsiorowski Osiek 97 55-200 Oława

Prawidłowe zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać następujące dane:

- imię i nazwisko oraz adres klienta

- datę zakupu

- szczegóły dotyczące reklamowanego towaru, tj. ilość, nazwa.

- zdjęcia uszkodzonego towaru oraz opis niezgodności towaru z umową

Po otrzymaniu takiego zgłoszenia Sprzedawca niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni, ustosunkuje się do reklamacji towaru zgłoszonej przez Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.

 

2.Zwroty

2.1. Klientowi (konsumentowi), który zawarł umowę na odległość, przysługuje prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny.

2.2. Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu wydania rzeczy, a do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

2.3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy klient może złożyć na formularzu. Oświadczenie można wysłać drogą elektroniczną na adres: sklep@1001mebli.pl, bądź też listownie na adres: IMO Dawid Gąsiorowski Osiek 97 55-200 Oława

Po otrzymaniu takiego zgłoszenia obsługa sklepu www.1001mebli.pl skontaktuje się w celu ustalenia szczegółów zwrotu.

2.4. Zwracany towar musi być w stanie nienaruszonym (beż śladów użytkowania), oraz powinien posiadać oryginalne opakowanie, w którym klient go otrzymał.

2.5. Koszty związane ze zwrotem towaru do Sprzedawcy ponosi klient.

2.6. Klient ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni (od dnia, w którym odstąpił od umowy), zwrócić towar Sprzedawcy, chyba że ustalono inaczej. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem.

2.6. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość Sprzedawca zwróci otrzymane od klienta płatności, w tym koszty dostarczenia towaru.

2.7. Po weryfikacji zwróconego towaru Sprzedający dokona zwrotu płatności na rachunek bankowy wskazany przez Klienta w ciągu 14dni.


Odbierz swoje

 15zł 



Co zyskujesz?

- 15zł na pierwsze zakupy za min. 150zł
- Pierwszy dowiesz się o promocjach, konkursach, wyprzedażach
- Uzyskasz dostęp do ofert specjalnych
Jak skorzystać?

Dołącz do KLUBU 1001mebli.pl
poodając poniżej Swój adres e-mail.